Täyttöasema on siirtynyt Vallikallioon

Seuran täyttöasema on siirtynyt Suomenojan venesatamasta Vallikallioon osoitteeseen Vallikatu 17. Täyttäminen onnistuu tällä hetkellä, vaikka kompressorin asennus vaatii vielä viimeistelyä.

Seuran kontista luovutaan ja siellä olevat tavarat siirretään Karakallion täyttöasemalle syksyn aikana. Kontin kaikki irtaimisto siirtyy Vallikallion täyttöasemalle vk 40 aikana. Jos jollain on omia pulloja ym. kontissa, joita ei halua siirrettävän Vallikallion täyttöasemalle, niin ole yhteydessä puheenjohtajaan pikimmiten.

Pullojen täyttöön otetaan ainakin alkuvaiheessa käyttöön täyttörinkisysteemi, koska uuteen tilaan saadaan avaimia vain rajoitetusti. Talvi- ja syyskautena täyttöringille tuskin on tarvetta, joten mahdolliset täytöt voidaan hoitaa aina tarpeen mukaan. Jos täytölle on tarvetta, niin voi laittaa viestiä jollekin hallituksen jäsenelle, niin järjestämme asian.

Täyttöaseman siirrolla pohjustetaan seuran hallivuorojen siirtymistä leppävaaran uimahalliin keväällä 2016, jolloin täyttöasema kalustovarastoineen sijaitsee näppärästi hallin lähellä.